Snart bär det av till Ullared :)

Guud så vi har längtat och nu är äntligen den veckan här :) På Fredag så packar vi in oss i bilarna och åker till Ullared och shoppas loss. Det ska bli så kul :)
Nu är Ebba precis somnat, tog ett tag och mycket gnäll men efter ca 15 min så somnade hon själv i sin säng :) Det går frammåt och Rikard har även lyckats lagt henne två dagar i rad nu utan att hon har gallskrikit :) Känns jätte bra och jag hoppas det fortsätter så!
igår var vi på ko släppet i wontorp, jätte kul och vi som aldrig vart på det, men får se till att åka varje år med Ebba nu :) Morbror Pontus var också med och han tyckte det va roligt och han fick även en ansiktsmålning :) Sötnosen.
Tyvär så hade jag inte kameran med mig utan bara videokameran så de blir inga bilder från dagen!
Får se vad dagen erbjuder, ett måste är ju iaf en lång promenad i den härliga vädret :)
Ha en bra dag!

hdff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0