Sitter nu i bilen igen, har inte vart på U...

Sitter nu i bilen igen, har inte vart på Ullared igen fast jag gärna hade velat det :) har haft en jätte bra dag och kväll i Örebro. Åkte dit för att se stora fina syster dansa och det var så kul och så bra :) det bara sprätte i kroppen under showen :) verkligen jätte kul. Det ska bli riktigt skönt att komma hem och lägga sig nu och magen gör lite ont men tror det kan bero på att det inte blivit någon kvällsmat som man är van vid. Får jag bara lägga mig i sängen och sova så är det nog bra tills imorgon :) säger tack och hej och god natt :)


Kommentarer
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Hej! Ja jag vet men tänkte att det borde ha märkts tidigare när jag ammade eftersom jag älskar mjölk och drack massvis så tyckte att det borde märkts då... Men vi får prova nu i en vecka så får vi se :)

Hur har er dag varit? Kram!!

2011-05-21 @ 23:44:44
URL: http://Michaoleah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0