Onsdag!

Ebba förvånar mig verkligen varje dag, som jag berättade förrut så somnade hon först sittandes i soffan och sen på golvet utan att säga ett ljud. Likadant idag, hon låg i sin säng (stora växasängen) och lekte. Vi har ju den som en leksäng just nu! Och jag satt på golvet breve henne och vi lekte och pratade helt plötsligt så lägger hon sig på sidag och sluter ögonen och somnar. Happ tänkte jag, var jag så tråkig att leka med så du somnade haha! Och hon sover fortfarande lilla söt ungen :) Samma sak igår då åkte vi och handlade på förmiddagen och hon fick sitta i sin nya sulky och hon sa inte ett ljud på hela handligen utan satt bara och tittade och sen pratade jag med henne när Rikard packade upp varorna på bandet sen gick jag ner för att packa i påsarna och det var ju säkert bara en minut mellan och när jag tittar på henne innan jag börjar packa så sov hon som en stock :) Det är ju jätte bra att hon förstår att hon bara ska somna när hon är trött ist för att vara ledsen och streta emot men jag är ju verkligen inte van vid det utan det har jag ju alltid varit lite gnäll och grin innan hon somnar :) Och hon är ju inte alls vaken mer än vanligt heller så att det är så att hon kanske är så övertrött så hon bara slocknar. Får väl se hur länge det fortsätter :) Nu har hon börjat vakna på nätterna igen men hon sover i sin spjälsäng iaf, men det enda som hjälper henne att somna om är flaskan men det brukar bara vara en till två gånger hon vaknar nu som det är ju inte alls lika mycket som förrut :)
Idag så kommer Rikards kompisar över och grillar senare ikväll coh det ska bli kul att bara umgås och snacka lite skit :) Bra också att han inte glömmer bort sig själv och bara jobbar utan han ska ju också ha tid att träffa sina kompisar :) Så idag blir det att skura golvet sen förbereda för maten :) Gör mig absolut ingenting att bara vara inne idag för det här blåsten lockar mig inte att gå ut.
Sen kom jag på en riktigt bra sak igår, på söndag är det morsdag och jag är ju mamma nu :) Rikard kommer ju aldrig kunna klå sin farsdag present men jag älskar han ändå :)
Ha en bra dag för det ska jag ha :) 

                                      hghddg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0