Onsdag!

Gomorgon! Ebba sover på för fullt hon var så trött så hon somnade sittandes i min famn när jag kollade på tv :) Hon har lekt på som bara den den här morgonen så det tog väl på krafterna, lilla skruttunge!
I måndags var jag och läkaren och det gick galant och det blev som jag tänkt mig så nu ska jag operera mig :) Är så sjukt nervös och får så ont i magen varje gång jag tänker på det så jag vill bara att den dagen ska komma och vara förbi :) Hon sa att max tre månader tar det och jag hoppas verkligen jag inte får något anfall innan det :) Haf ju klarat mig ett bra tag nu :)
Hoppas lillskrutt inte sover allt för länge för halv elva ska vi träffa Fialotta på stan annars får jag väl försöka smyga på henne kläderna och sen lägga henne i vagnen :)
Nu ska jag ta och göra iordning mig själv och sen traska iväg.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Hejsan!! Har ny bloggadress nu och hoppas att du vill fortsätta läsa!! http://Michaoleah.wordpress.com

Kram

2011-05-19 @ 23:42:33
URL: http://Michaoleah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0