Ljuva hem!

Så skönt att vara hemma och att fått sovit i sin egna säng inatt med Ebba :)
Ebba sov i sin säng hela natten och vaknade inte en enda gång, första gången hon vaknade var kl sex och då fick hon en flaska och sen lite gröt vid halv tio :) Hoppas det håller i sig nu.
Igår så tog vi det bara lugnt efter att vi hade kommit hem. Packade upp i lugn och ro och sen hämtade vi Ebba och hela kvällen så var vi bara hemma hela familjen :)
Nu har vi precis ätit lite lunch och vi tre så ska vi hem till mormor och morfar och ha namnsdagsfika då jag och mamma har namnsdag idag :) ska bli kul att träffa m&m då det var ett tag sen och morfar har även legat på sjukhuset i några veckor. Så jag har längtat efter dom :)

Just nu så sitter Ebba i sin hoppgunga och pratar och gapar och har jätte kul :) Stora tjejen blev ju sex månader igår och det har gått så fort :)
Min älskade lilla skatt!

Kommentarer
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Sov hon lika bra nu i natt? Hoppas det!! Leahs prickar började komma strax efter jag slutade amma, skit konstigt... Ska prata med vårdcentralen i dag så får vi se.

2011-05-16 @ 09:19:29
URL: http://Michahatfield.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0