Lillskruttan!

Jag tror min lilla skrutt unge kanske börjar förkyld :( Hon somnade vid sex och vaknade vid åtta och var JÄTTE ledsen och började hosta så mycket så det kom upp massor med slem, hon verkligen kräktes slem. Stackaren! Hon fick lite koksaltlösning i näsan och lite mat sen somnade hon om. Och jag hoppas verkligen saltlösning löser upp det någolunda så det blir en lugn natt. Är ju inte riktigt van då hon nästan aldrig vart sjuk. Det enda som vart är att hon vid två tillfällen har vart hostig men inge mer än så! Hoppas det inte blir värre för imorgon och hela veckan är det STORA planer och vi har inte tid för att vara hemma :)
Nu ska jag mysa med stora hjärtat innan det blir sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0