Härligt!

Tack Ida mitt hjärta för bloggen :) Råkade sabba min förra desig och jag är ju inte så duktig på det så fick aldrig till det igen, så då fick lilla Ida rycka in :) Tack igen :)

Mitt lilla hjärtegull Ebba har vart lite halvskum idag och jag har skrattat så jag gråtit ett par gånger idag :) Först vid lunch dags så satt jag och Rikard och tittade på tv och då satte vi Ebba mellan oss och hon fastnade ju direkt i tv:en men det tog inte lång tid fören jag såg henne nicka till och sen soc hon haha :) Hon är så söt. Sen nu på eftermiddagen så låg hon på sin lekmatta och kröp omkring och pratade och jag hörde hennes leksaker smälla i golvet, men helt plötsligt så blev det jätte tyst. Så tittade åt hennes håll och hon låg där på mage och sov haha! Så jäkla skumt att hon bara har somnat idag hur som helst. I vanliga fall så brukar hon bli väligt gnällig och klia sig i ögonen och dra sig i örat men verkligen ingenting av det här har hon gjort idag, skumt men ändå lite kul :)
Börjar bli nervös för inte den helgen som kommer utan nästa är det Ebbas stora namngivningscermoni :) Och jag längtar men är nervös. Vi hittade ju allting till det på Ullared och lite till så jag längtar verkligen till att få dekorera och fixa men jag längtar inte till stressen och alla fel som kan bli! Peppa att allt kommer bli bra för jag vill att hennes dag ska bli PERFEKT och inget annat :)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på mamma söker bo :)

Kommentarer
Postat av: Micha - Mamma till Leah

Fin design :D

Vi ska ha Leahs namngivningcermoni i sommar :) Hur ser eran ut? Vem kommer att hålla i den?

2011-05-23 @ 20:37:52
URL: http://michaoleah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0