..

Gissa vad?! Ebba sover och har gjort det sen halv sju ungefär ÄVEN fast hon sov från fyra till fem typ :) Jag gav mig verkligen inte den här gången utan när hon vaknade så fick hon bada lite och sen vid kvart över sex för var det dax för mat då klädde jag på henne pjamas och bädda ner henne i sängen och gav henne flaskan där och efter hon hade ätit upp den så låg hon och titta ett tag och sen somnade hon :) Jag tror att hon kommer sova mycket bättre nu än när hon lägger sig vid nio! och än sålänge så har hon inte vaknat :) Peppa peppa!

Idag har vi vart och tittat på Pridefestivalen :) Var faktist jätte kul! Sen så handlade jag även en klännning till mig själv! käkade lunch, fikade och bara va tillsammans :) Kom hem vid fyra tiden och sen dess har vi inte gjort så mycket. Rikard åkte till jobbet vid halv fem men imorgon är han ledig :) Och imorgon blir det ju att fira mamma :)

sgdfg

Glada lilla busungen som tyckte det var jätte roligt med Pridetåget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0