Tidiga mornar och regn!

Godmorgon!

Ebba vaknade fem imorse, SUCK! Låg i sängen till kl sex och då gick Rikard upp, stackaren han skulle ju jobba och kunde ju inte sova för att hon vaknade och satt och lekte. Jag vägrade dock gå upp jag är verkligen inte sååå morgon pigg. Så jag satte på tv:en sen fick hon sitta och leka breve mig :) Strax efter kl sju gick vi upp då var det dax för frukost, och Ebba gluffsade i sig en hel portion plus en halv burk hemmagjord fruktpure :)
Nu ligger tärnan och sover och när hon har vaknat så ska vi iväg till syster/moster och fika :)
Jag är ju dock för pigg för att sova med henne då jag svepte en jäkla massa kaffe till frukost, så jag tar nog en tupplur med henne senare på dagen :)
Nu ska jag ta och packa skötväskan!
Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0