Sjukling och ny tatuerad!

Usch vilken hemsk natt det har vart! Ebba är så snorig och slemmig och har vaknat flera gånger inatt utav att det är för mycket snor så hon knappt kan andas in! Sprayen har jag vart haft i handen hela natten och Ebba på min arm :) Inte så mysigt att hon har snorat ner hela mig under natten men vad gör man inte för hjärtegullet. Vart en tidig morgon och Ebba fick jag väcka innan vi skulle gå :) Hon var inte speciellt morgonpigg! Stack iväg och tatuerade mig, det tog fem minuter sen hem igen :) Tänkte faktist inte gå ut något mer nu med Ebba, det är bättre att hon får vara hemma och ta det lugnt och bli frisk! Är hon sjuk på lördag så går jag under! 

                                                                     regfds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0