Lekhage?!

Dagen började sex idag ist för fem och jag kände mig faktist jätte utvilad så nu sitter Ebba och leker och jag springer imellan :)
Idag händer det nog inte så mycket, hade tänkt att fixa lite här hemma, kanske rensa förrådet och gå upp med saker på vinden men det visar sig hur det går med Ebba :)
Har funderat ett tag nu på att kanske köpa en lekhage till henne som man kan ha vid tillfällen då jag verkligen inte vill att hon kryper fram till allt hon inte får!
Jag behöver bara gå på toa så har hon redan försvunnit och hittat något som inte är allt för bra att leka med. Har gjort så barnsäkert jag bara kan här hemma men som alltid så kan man ju inte göra ALLT säkert!
Har någon annan funderat på det eller har en sådan och kan ge lite respons? :)

                                                                         safdd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0