Början på helgen!

Idag har vi vart och plockat en jäkla massa björk som vi ska ha till på lördag, och även massor med blommor. Så nu står allting i vatten vid lokalen och jag hoppas det håller sig till på Lördag :) Var faktist ganska roande att gå och plocka blommor idag :) Ebba var kvar med farmor och lekte. Hon har blivit nästan helt frisk från att vara jätte sjuk på bara en natt och det känns jätte skönt att det gick över så fort! Hade ju inte vart kul om hon va som igår på Lördag, nästan gränsfall så man skulle ställa in då! Men inatt vaknade hon bara en gång och var hungrig sen sov hon som ens stock hela natten och idag har hon vart jätte pigg och bara lite snorig. Så jag hoppas det fortsätter på rätt väg nu så det inte kommer tillbaka!
Imorgon bitti drar vi igång tidigt med att lämna Ebba hos sin farmor och farfar igen och sen åker vi och stor handlar till lördagen. Fixar och donar lite här hemma och sen på eftermiddagen så åker vi till Vilsta och börjar ställa iordning alla bord och börjar dekorera lite :) Svärföräldrarna skulle även bjuda på grillat på kvällen :) Och på lördagen drar det igång! Och jag tror det kommer bli en sjukt bra dag och jag verkligen längtar till Lördag kväll då man kan ligga nöjd och glad i sängen och bara tänka tillbaka på dagen :) Så nu håller vi tummarna för att det går som planerat!
Nu ska jag ta hand om min lilla skrutt som håller på och brottas med en liten pappkartong.
God kväll allihoppa :)
Kommer ju självklar lägga upp bilder och upptadera om hur lördagen varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0