Barnmat!

Godmorgon härliga dag!
Dagen började runt halv sex då vaknade jag till och ser Ebba sitter och leker men klev inte upp förens kvart över, då hade hon tröttnat och ville äta frukost :)
Idag har hon för första gången börjat krypa som man ska göra :) Med andra ord så ålar hon inte sig längre utan stora och hörljudda krypsteg tar hon :)
Jag har städat som en galning och bestämt mig för att hemmet ska skina och glänsa innan kl fyra idag för efter det så är det min tur att vila :)
Har även suttit och letat en jäkla massa recept till Ebba så efter lunchen tänkte Ebba och jag gå till Willys och handla sen ska jag ställa mig i köket och göra lite olika rätter :) Ska bli intressant och se hur det kommer gå!
Är ni intresserade av recepten så hör av er så kan jag göra några inlägg med dom jag har gjort och vad vi tyckte om dom :)

Ha en bra dag alla för det ska vi ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0