Avslutning på öppna!

Idag så var jag och Ebba hemma och slappade ett tag sen så traskade vi ner till stan och tittade lite, hittade även en klänning jag inhandlade :)
Nu ska vi försöka lägga Ebba då hon har vart trött och gnällig i en halvtimme men kommer inte riktigt till ro, någon som har tips eller kan berätta hur ni gör med era barn så dom kommer till ro inför läggdags? :)
Sen tänkte vi äta jordgubbar och glass och bara mysa!
Imorgon så ska jag och Ebba till öppnaförskolan och ha sommar avslutning. Ska dit med mamma och Pontus :)
Sen är det midsommar och den ska firas ute i Vilsta hos Rikards föräldrar och några från hans släkt, det längtar vi till :)
Nu ska jag försöka med lilla Ebba :)
God natt och ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0