Torsdag!

Igår så tog jag tillfälle att både vara sambo och barn ledig, hur skönt som helst! Så jag fia och denise åkte ut till Fias land och satt och sola och snackade skit. Verkligen jätte skönt att bara få vara själv och ha skit snack med tjejerna utan några måsten! Rikard och Ebba gick ner till stan för att äta lunch med Ebbas farmor :)
Imorgon så hoppas jag att vi åker, jag har tittat som  en tok på alla väderkanaler som finns hela veckan och jag blir snart tokig att det ändras hela tiden! Dom första dagarna hela veckan så har dom flesta sagt det ska vara jätte fint väder utan regn men nu så säger alla olika, endel säger molnigt men inte regn vissa säger lite regn och lite sol och en annan säger bara regn! Jag börjar bli lite orolig men visst lite regn någongång under dagen kanske inte skadar så länge det inte är värsta ovädret bara men det vore ju skönt om det var som igår så man verkligen kan ligga och sola och bada hela dagarna :)
Jag vill så gärna åka så regnet ska fan inte hindra mig :)
Idag så blir det att packa det sista och åka och byta bil då vi har en hel del packning och vi kommer aldrig få plats med allt i våran bil :)


                              gf
Ska försöka uppdatera med massa bilder från semestern i helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0