Tänder!!

Ebba har ju vart snorig till och från ett tag nu men aldrig mer än så och jag tyckte det var ganska konstigt att det inte har utbrutit till någon förkylning. Och igår så dregglade hon som bara den, det bara rann hela jäkla tiden så min mamma körde in fingret och det var ju faktist vasst nere åt ´vänster så det förklara ju saken jätte bra :) Idag så tycker jag att tanden har kommit upp lite mera, men hon är faktist inte så gnällig än så länge så har hon inte sagt något. Men inatt vaknade hon fem gånger men hon somnade alltid om efter att jag satt i nappen. Hade faktist förväntat mig mycket mycket värre när tänderna skulle komma. Men det är ju skönt för både mig och henne :)
Idag ser jag även att hon kryper på riktigt, förrut kunde hon åla/dra sig fram och ibland ställa sig på knäna och krypa men hela morgonen så har hon bara krypit ordentligt :) Igår och idag har hon även sagt pappa flera gånger och gissa om han är stolt :)
Nääe nu ska jag ta min lilla skit unge som sitter och leker med snörerna till persienerna (stavning) och klä på henne :) Idag för första gången så har jag en stor anledning till att använda dreggel lapparna :)

                                      ghjh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0