Semester!

Har inte blivit mycket skrivande då vi för det mesta har vart ute och flängt och att blogga i mobilen är nått jag aldrig kommer på att göra!
Nu har Rikard semester och är inne på sin andra vecka och jag vill aldrig att det ska ta slut, men tyvär så gör den ju det om tre veckor!
I helgen så drar vi till Hallstahammar och gör ett försök att tälta med Ebba, det blir nog inga problem :) Jag ser verkligen fram emot att bara få komma bort och mysa med familjen och bara vara. Här hemma är det bara en massa måsten hela tiden så det ska bli skönt :) Hoppas verkligen på att det ska bli bra väder också :)
Just nu så försöker Rikard lägga Ebba men precis som alla andra gånger så är det bara massa bök gråt och skrik ett bra tag innan och somnar och det är sååå frustrerande och jag kan verkligen inte komma på några mer knep eller tips att göra för att göra det lite lättare. Någon som har förslag?
Nu ska jag ta och slänga in lite tvätt i maskinen och sen fika med hjärtat :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0