Prickar??!!!

Ebba somnade fem idag (?) och vaknade efter ca en halvtimme och var jätte ledsen i ca en kvart och var nästan otröstlig. Till slut så gav jag henne en flaska välling fast hon hade ätit för en timme sen och då lugnade hon äntligen ner sig och somnade strax där efter! Hon har kräkits tre gånger på mindre än 40 min och jag vet inte om hon har feber då jag inte ville bråka med henne. Hon har massor med prickar runt munnen som går upp på näsan och ena ögat. Trodde först det var värmeslag av nappen men tycker det är konstigt att det går upp på näsan och ögat!
Kan någon hjälpa mig eller ge nått tips på vad det kan vara!
ghdfd

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske nån allergi?! Mjölk kanske?! Kolla med Michaela om de är lika prickar som Leah hade.. Puss

2011-07-12 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0