Mamma och Ebba helg!

Har haft en litet blogguppehåll på grund utav det fina vädret så har vi vart ute ganska mycket och att sitta hemma har verkligen vart sista prio! Och där efter så ser även lägenheten ut som skit. Men idag är det ju verkligen perfekt väder för att städa och ta en långpromenad så det kommer jag och Ebba göra idag :)
Just nu ligger hon och sover, det vart en tidig morgon för henne och hittade henne lekandes i sängen halv sex imorse så det var ju inte så konstigt att hon är trött nu men jag själv har ju hinkat massa kaffe och börjar piggna till och kan verkligen inte lägga mig och sova! Men va fan sova kan jag göra i graven :)
För ca en timme sen så satte sig Rikard i bilen och ska bila ner till Göteborg och kolla på Iron maden ikväll och kommer hem imorgon eftermiddag och sen svirar han om och jobbar natten så jag och Ebba kommer vara själva hela helgen, kommer sakna hjärtat jätte mycket!
Förhoppningsvis så kommer systeryster på söndag och då är tanken att vi ska gå till parken zoo om vädret tillåter :)

Ha en bra helg!

                                 dgfsdd

Kommentarer
Postat av: Carro

Sötaste me nappen upp o ner :D

2011-07-01 @ 16:39:33
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0