?!?

Vad sjuttsingen ska man göra? Har en lite fis här hemma som hela dagen bara helt plötsligt börjar panikgråta och det har hänt massor med gånger idag, helt utan förvarning så kommer det! Det gå knappt att trösta henne men efter nån minut så lungar hon sig! Hon har ju redan fått två tänder och hon sa inte ett pip under dom dagarna så därför är jag lite skeptist om det är tänderna som gör henne såhär ledsen!
Ingen aning och mitt huvud expolederar snart av all oro och funderingar. Även jag och Rikard har ju inte haft den bästa dagen i våra liv så just nu skulle jag verkligen Vilja låsa in mig i ett tyst rum och bara få vila i en halvtimme. Men jag har ju lillfisen medans Rikard är och handlar mat till oss för hungrig är jag också :)
Hoppas natten blir någolunda bra iaf och att morgondagen är bättre än idag :)

Har ju jobbat hela helgen och vart utan henne hela helgen och saknat henne som tusan. det är så trist att hon ska bli så ledsen utan att veta vad man ska göra!
Älskade lilla hjärtegull!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0