Varför just jag?!

Blir så irreterad och det enda jag kan skylla på är väl min kropp. Hade en jobbig graviditet men alla möjliga besvär från början till slut och jag kände sån stor lättnad att jag aldrig skulle behöva ha allt det där längre. Men nu har det ju dykt upp en annan sak som man oftast får efter en graviditet och det är ju gallstenen. Är så jävla trött på det så det finns inte. Men nu har jag iaf fått hem ett brev om en tid för ultraljud så ska dom titta hur mycket och stora stenar det finns där inne igentligen. På ett sätt så hoppas jag på att dom är jävligt stora och många så det slutar med en operation ganska snart så det försvinner. Annars så tänker jag begära annan smärtlindring mot det för den jag fick gjorde ju bara saken värre.
Nu har jag iaf klarat mig i fyra dagar och tre nätter, peppa peppa :)

Dagen har vart lugn men Ebba ahr ju inte vart på sitt bästa humör idag. Vart väldigt gnällig och knappt fått någon ro till att somna till under dagen utan det har bara blivit en tio minuters här och en kvart lite där. Men nu på kvällen har hon sovit som en stock så det är ju skönt att hon änrligen gav sig och somna in ordentligt :) Misstänker att det kan vara någon slags växaperiod så hoppas det går över snart.

Nu ska jag ta och bära in lilla fia lotta i sin säng och hoppas på att hon fortsätter sova där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0