Helomvändning

Snacka om att lilla tösen gjorde en helomvändning från gårdagen. Igår sov hon knappt någonting och idag har hon sovit nästan HELA dagen förrutom en stund imorse då när hon tvingade upp mig kl sju sen somnade hon väl om runt nio men efter det så har hon sovit. Kan ju kanske bero på att vi var ute och tog en långpromenad på förmiddagen, så det friska luften gjorde henne trött :)
Rikard var idag och bokade en tid för tatuering och jag tror den kommer bli grym. Sen gick vi vidare till sveaplan och käkade lunch :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra blir väl bara att vara hemma och slappa. Ska ta coh plocka undan lite inför morgondagen då försäkringsbolaget kommer hit på hembesök för att täkna en försäkrinf åt Ebba. Låter ju lite skumt att dom ska komma hit för att göra det men men.
Har ju verkligen ingen lust att gå ut i den här kylan något mer idag men är lite sugen på att åka hem till mamma om hon orkar det efter jobbet, vi får se helt enkelt hur dagan blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0