Helgen

Haft en väldigt bra helg med min familj, Rikard har vart ledig nästan hela helgen och det har vart riktigt skönt faktist. ibland är det skönt att ha han hemma igen ;)
I fredags så var vi hemma hos hans föräldrar och åt jätte god middag och spelade spel och hade det jätte trevligt. Rikard höll nästan på att åka på jobb då men tackade nej i sista sekunden så han kom på att det var ju ingen ledig dag han hade uten han hade ju tagit ut en utav sin tio pappadagar den dagen så då kanske det inte är så smart att hoppa in och jobba. I lördags så tog vi det bara lugnt på dagen sen kom Rikards kompis med flickvänn över för att se Ebba då vart det en massa kaffe och skit snack. Vid sex tiden som hans föräldrar då vi hade bestämt att vi skulle ta oss till pubben och umgås lite. Innan vi skulle dit så fick jag ett meddelande om att det hade krisat sig lite på Harrys och Annica undrade om jag kunde hoppa in, självklart ville jag det så jag tackade ja på en gång. Stack till pubben och snackade mer skit med svärförldrarna sen gjorde dom mig sällskap till jobbet :)
Kul att komma tillbacka och det var många glada leenden när dom fick se mig, synd bara att man var tvungen att vara otrevlig det första man va men det löser sig :)
kom hem strax efter ett på natten och då hade Rikard precis matat Ebba så hon låg så glad i sin säng och snackade i säkert en timme innan hon slocknade.
Igår så åkte vi och käkade på max, det var riktigt längesen och satt riktigt fint måste jag säga :) Sen drog vi vidare och hämtade upp mamma Egon och Pontus och körde vidare till Kjula för att hälsa på mormor och morfar. Morfar hade ju ännu inte sett lille Ebba så det var på tiden. Har vart riktigt pigg och glad så det var riktigt kul :)
Idag så blir det lite fix hemma och sen iväg och handla, imorgon kommer raraste Annica och hälsar på så det ser jag fram emot :)

tryhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0