Godmorgon

Natten har vart hyffsad bra, Ebba vaknade inte så många gånger det går bara bättre och bättre för varje gång. Hon åt vid halv åtta på kvällen och vi gick och la oss halv nio, sen trodde jag att hon skulle vakna vid elva tiden för då hade det gått tre timmar och så brukar det va, icke sa nicke halv ett vaknade jag och väckte Rikard och undrade om han hade matat henne utan att jag hade vaknat, men det hade han inte. Så hela fem timmar sov hon i sträck :) Som sagt det går frammåt :)

Idag så har jag ringt vårdcentralen och dom skulle ringa upp kl tio. Har ju under en längre tid trott att jag har haft nått problem med gallan. Men sökte aldrig vård för det hände bara någongång ibland och det kunde jag stå ut med men sen hoppades jag väl på att det aldrig skulle hända igen. Men nu har jag haft ont tre dagar i rad, dag som natt. Men det blir värre på nätterna så jag knappt kan sova så nu fick jag nog och det vore skönt om dom kunde skriva ut någon smärtlindring med tanke på att ipren eller alvedon inte hjälper.
så nu håller vi tummarna på att jag får komma dit idag :)
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0