-

Sitter nu och dricker mitt morgonkaffe medans jag hör Ebba ligger i sängen och pratar för fulla muggar breve sin pappa som ligger och sover :) Ska snart väcka R och be han ge lite mat till lillan.
I tordags så var finaste Frida och Viggo här det var verkligen jätte trevligt och roligt att få träffa dom igen. Och Viggo växer i samma takt med Ebba det vill säga väldigt mycket och fort :) Dom var ett riktigt fint par när dom satt breve varandra i soffan :)
Igår så tog vi chansen att få några timmars barnledigt för att gå ner till pubben och umgås. Rikards föräldrar och Fredrik kom hit vid fem och vi käkade mat och hade det trevligt sen drog vi ner till pubben och umgicks med halva min galna släckt medans Ebba var hemma här med sin farmor och farfar. Det var riktigt roligt och det var väldigt behövligt kände jag. Traskade hem igen vid halv tio och myste med Ebba :)
Idag så blir det nog lugnt, Rikard började jobba kl sex ikväll och kör till fyra imorgon bitti så vi ska väl se till att bara slappa så han hinner sova en sväng innan han börjar :)

gfh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0