Sömntutan

Har en liten sömntuta som ligger i sin säng och har inte vaknat för natten än, såhär har det vart i några dagar och äter vid sex sju sen sover hon till tio elva och jar har alltid vaknat runt åtta nio och kan verkligen inte somna om fast jag gärna skulle ha velat det. Så nu sitter jag här ännu en morgon och väntar på att hon ska vakna :)

Jag säger bara en sak, jävla skiit snö vad jag hatar den. Det förstörde min dag helt. Hade ju faktist tänkt gå ner till stan tänkte bla se om jag hittar lite kläder och lämna tillbaka två tröjor jag köpte häromdagen och sen äta lunch med Rikard. Men jag vette fan om jag är så sugen på det längre. Så det visar sig.
Imorgon så är jag och Rikard och hans föräldrar bjudna hem till min mamma på mat det ska blir jätte trevligt och äntligen så kan ajg få busa med min lilla busbror. Så det ser jag verkligen fram emot. Det är mycket som händer den här månaden och jag vettefan hur jag ska hinna med allt men nästan varje helg är fullbokad får ha min egna tid och mys på vardagarna ist :)
Det jag ser mest fram emot just nu är den 26 när vi ska åka och hälsa på Adrian, fy fan va jag saknar honom. Men snart, snart så får jag träffa han :)

Nu ska jag passa på att plocka undan lite här hemma innan lillsnuttan vaknar :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, jag såg den. Men jag tyckte den var för mycket åt det lila hållet. Jag vill ha typ baby rosa :) Tack ändå!

2011-02-08 @ 20:33:15
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0