Det går inte så bra för mig att måla! Gav ...

Det går inte så bra för mig att måla! Gav mig verkligen faan på att det skulle vara klart innan lördag men som vanligt så skjuts det upp gång på gång! Satte mig nyss för att iaf hinna klart den ena delen och det gjorde jag och imorgon så hoppas jag på att hinna måla den andra så jag kan plocka ihop och göra iordning där inne (före och efter bilder kommer sen) Idag var vi på ikea och köpte oss en ny datastol då den andra gick sönder hittade även lite annat som alltid :) häromdagen fick vi är hem ebbas matstol svan of sweden och är riktigt nöjd med den :) på fredag blir det grappa och lite party och imorgon grillning hos fina vänner :) nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-17 @ 16:52:24
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0