Stora planer

Inför lilla Ebbis namncermoni. Det kommer bli jätte bra tror jag och har även fått förslag på låt och sitter och lyssnar på den just nu och jag tror det kommer bli grymt bra. Får rysningar redan nu och förstå hur det kommer bli då :) Mitt lilla hjärtebarn ska få en riktigt bra dag då och jag ser verkligen fram emot det :) Men först blir det en tripp till ullared för att inhandla det mesta till festen :)
Idag har vart en riktig slapp och tråkig dag. Har känt mig riktigt seg och trött idag. Så det har bara blivit att köra några maskiner med tvätt sen en liten promenad men Ebba. Men det har vart riktigt skönt ändå. Imorgon så står det städag på schemat för i helgen får vi finbesök och det ser jag fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0