djf

Hon är ju bara för söt :)

Idag har det vart shopping på Tuna park med mina två ♥.. Hittade en hel del till Ebba och Rikard men dock bara ett par leggings och en tunika till mig men jag är lika glad för det :)
Köpte bla en solhatt, strumpbyxor, klänning och en tjocktröja till Ebbis och R hittade badbyxor en skjorta och en vår jacka! Så nu tänkte vi hejda oss tills vi ska till Ullared om två veckor, längtar jätte mycket och den här gången kanske man hinner titta runt i hela affären då vi ska sova kvar där och hinner shoppa i två dagar ist för en :)
Ebba kommer då sova hos sin farmor och farfar! Känns lite taskigt att vi lämnar henne där för att kunna shoppa mer så vi får plats med allt i bilen. Men men jag får gottgöra henne sen när hon blir äldre ;)
Nu har jag precis trampat på cykeln i en halv timme och svetten bara rinner så tänkte faktist hoppa in i en dusch nu!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0