Läsarna får bestämma.

Har i några veckors tid nu suttit och övervägt om jag ska fortsätta med den här bloggen eller om jag ska lägga ner den helt. Har ju inte skrivit på ett tag och samtidigt så har jag inte fått en enda kommentar undet den långa perioden så det känns ju inte som att ni saknar att jag inte skriver.
Men ist för att ta beslutet själv så tänkte jag ge er en chans att lämna en kommentar om ni nu vill att jag fortsätter skriver. Låter det ta någon vecka till innan jag bestämt mig.

Kom gärna och lämna tips och förslag på hur jag kan göra bloggen bättre också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som bor lite längre bort vill läsa!! Mer bilder om inte annat :) Eller skriv notes på fb! <3

2010-10-06 @ 17:41:33
Postat av: Tesen

förresten så va det jag :)

2010-10-06 @ 17:42:14
Postat av: Ida

jaa vafan jag får inte heller några kommentarer... skitsamma, kör på bah :D gör de för att det är kul! de gör jag :D <3

2010-10-06 @ 18:56:55
URL: http://idasofiaregina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej för sjutton! Spara bloggen! Kul att läsa hur andra har det och har för sig :)

Puss och kram /frida

2010-10-09 @ 18:47:20
URL: http://fridaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0