I väntans tider.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge brukar dom väl säga :) och det är ju kanske sant. Nu har vi väntat i 9 Månader på vårat kära barn och det har vart en väldigt lång och jobbig tid. Men den har även vart bra. Att vara gravid har inte alltid vart det lättaste eller roligaste men det har också vart otroligt mysigt att få ha kännt den lilla gnodden i magen varje dag. Och snart är magen borta och ett helt nytt liv börjar för oss. Läskigt som bara den men jag är så förvåntansfull. Vi ska bilda familj. Vi kommer bli familjen Ljungkvist. Helst sjukt. Dom här nio månaderna har även gått väldigt fort för en sån stor förändring. Det är inte förens nu man verkligen fattar att den ska komma ut och leva livet ihop med oss. Men jag är såå glad så det finns inte ens ord som kan beskriva det.

Idag är Rikard på jobbet fram till 16 sen kommer han hem en sväng och vilar upp sig innan han går på sitt nattpass 22:30. Ibland är det så trist att vara själv utan honom. Jag är så nervös för att det ska dra igång på riktigt när han är på jobbet jag kommer få panik då! Men vi får hoppas på det bästa :) Ut ska den ju nån gång!


Kommentarer
Postat av: Ida

älskarej och vill att pyret ska komma ut någon gång ;D <3

2010-10-25 @ 20:15:23
URL: http://idasofiaregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0