Övertid

Imorgon söndag är det Fars- dag och inte bara det utan jag har även gått en HEL vecka övertid utan att det har hänt något. Helt sjukt vad tiden går fort och just nu så känns det verkligen som att den kommer stanna där inne för evigt, men just nu vill jag inget annat att den kommer ut till oss :) Har känt av molande värk hela dagen, på förmidagen/lunchen så var den ganska stark så jag tog två alvedon och efter nån timme vart det lite svagare sen har det vart så sen dess, vill verkligen inte tro att den kommer nu för jag kommer bara bli så besviken om det itne händer nått mer men man kan ju  inget annat än hoppas :) Kanske kommer på farsdag det vore ju lite kul. Har faktist köpt en farsdag present och Rikard även fast han inte riktigt är pappa än så är han ju ändå det, jag hoppas han blir nöjd :)

På tisdag ska vi till barnmorskan igen om inget har hänt och då kommer hon även boka in en tid för igångsättning och jag vill verkligen inte det :( Jag vill att det ska starta av sig själv så man får den upplevelsen. Jag vill inte att det ska vara planerat. Så nu håller vi tummarna för att den kommer innan :)

xfgb

KOM UT NUUUUU! :)

Kommentarer
Postat av: Dace

Vi håller alla åtta!!! ...fyra stora och fyra små ;)

2010-11-13 @ 17:28:36
Postat av: Ida

du fick dina böner besvarade ;) sen gick det undan må jag säga ;D <3

2010-11-18 @ 20:06:10
URL: http://idasofiaregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0