Den hopplösa väntan och längtan

Jaha då var det bara fyra dagar kvar till det beräknade datumet men jag har helt ställt in mig på att iaf gå en vecka över tiden. Men det är ju så otroooligt jobbigt att och segt att vänta och aldrig veta när det händer. Men det är bara att bita i det sura och tänka att all den här väntan gör att något fint kommer ut till oss :)

Idag har jag vart på stan med kära kusin, jag avstår helst från att gå just nu för jag får så fruktansvärt ont av foglossningen men jag offrade denna dag till det så nu blir det soffligg resten av kvällen och jag ser inte fram emot att sova för då känns det som mest. Men vad gör man inte för att träffa fina kusin och kanske hoppas på att gåendet på stan kanske sätter igång det hela :)

Imorn blir det finbesök gånger två :) Först på dan kommer kära Morris som det var hundra år sen jag träffade och senare på eftermiddagen kommer finaste Ida och snackar skit! Skönt att man har vänner som förstår och gärna kommer hem hit så jag får en vilodag imorn och kanske slipper få så ont :)

en bild på hur jag ser ut för tillfället, jag kan ju inte påstå att jag känner mig eller ser så stor ut som jag hade förväntat mig när man blir höggravid men lillen mår bra :)

dgf

Kommentarer
Postat av: :O

You look nice :)! I miss you. I always do ! I think of you every singel day. I hope you will be fine. Love you dear <3

2010-11-04 @ 17:15:01
Postat av: Issa

Får man fråga vem som har skrivit?! :)

2010-11-04 @ 19:40:55
Postat av: Issa

Får man fråga vem som har lämnat kommentaren?! :)

2010-11-04 @ 19:47:05
Postat av: Issa

Får man fråga vem som har lämnat kommentaren?! :)

2010-11-04 @ 19:47:13
Postat av: Ida

Du är världens finaste hjärtat, klart vi kommer till dig! Du är ju höggravid kvinna! ;) <3<3<3

2010-11-04 @ 20:25:54
URL: http://idasofiaregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0