Hata

Jag hatar att må dåligt. Jag hatar att behöva ligga ner och ta det lugnt fast jag igentligen vill vara pigg och glad och kunna göra saker. Det jag inte hatar är min underbara Rikard som ställer upp och förstår varje gång jag mår dåligt. Han klantrar mig aldrig för att jag inte orkar göra något men han klandrar sig själv för att han vill hjälpa mig mera. Men inte ens jag kan göra något alltid. Ibland är det ju bara att ligga där och må illa och vänta på att man ska kräkas mer kan jag inte göra.
Alla dagar som känns bra så sticker jag ut på en gång och försöka hitta på något och ja blir så otroligt besviken dom dagarna kroppen säger ifrån och jag måste stanna inne. Jag hade ju inte förväntat mig att kroppen skulle ta så mycket stryk nu i början av graviditeten, men snart har jag kommer halvvägs och det är inte i början längre så jag hoppas det blir bättre.
Idag har jag vart och fixat lite ärenden nere på stan så det var skönt att det blev gjort var igentligen planerat att jag skulle göra det igår men då mådde jag så pass dåligt så det gick inte så bra.
Nu har jag ätit och diskat lite ska även fortsätta plocka undan lite skit som ligger frammer och skräpar och sen kanske det  behövs damsugas lite. Så det får bli en sån lite fixar dag idag :) kan ju behövas!
Magen har förändrats har både jag och Rikard märkt så igår tog vi lite foto på den så man kan följa utvecklingen och jämföra. Jag har då inte hittat sladden till kameran så vi får se om det blir ikväll eller någon dag framöver som jag kommer lägga upp dom här så ni också får se :)

Ha en bra dag
Pussss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja lägg upp bilderna, jag vill följa din mage :D

2010-05-11 @ 13:46:30
URL: http://www.ukura.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0