30 Maj

Nu var den här helgen också över. Skönt men ändå skrämmande hur fort tiden går.
Idag är det då mors dag. R skulle hjälpa en kompis att flytta så det höll han på med hela dagen och jag stack ut till vilsta till hans föräldrar och njöt av det fina vädret. Sen drog vi iväg till hans mormor och morfar och fick morsdag fika. Har vart en bra och trevligt dag efter en jobb helg. Min kära mor får vänta till imorn med sitt firande då hon fyller år imorn så det får både bli födelsedag och sen morsdag för henne.
Snart är det dax för ultraljudet, torsdag lunch ska vi upp till förlossning och äntligen få den lilla bebisen som en riktigt bebis :) Sist vi fick kolla så var jag ju bara i vecka sju och då var det mest bara som en liten kärna med navelsträng men nu jäklar kommer vi få en annan syn. Det har gått riktigt fort, först kändes det som en evighet att få komma till den dan men nu är vi nära :)
Rikard är iväg med flyttkompisen och tar en öl som avslutning och tack för hjälpen med flytten så jag tänkte mysa ner mig framför tven nu och sova inom snart.
Ha en bra kväll alla och nästa gång kommer det förmodligen upp lite ultraljudsbilder på vårat lilla hjärtebarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0