26 Maj

Då var man här igen, har igentligen inte så jätte mycket nytt och spännande att säga men nu har jag gått in i vecka 18. Jag har alltså gått 17 fullgågna veckor och två dagar in på vecka 18. fan det går framåt här :)
Illamåendet verkar stanna kvar och komma lite hur den vill, vissa dagar är jätte bra men sen kommer det tillfällen och dagar som det bara finns där igen. Det skulle ju vara super skönt att få bli av med den helt men det får vi väl se när det blir :)
Idag har jag iaf haft en jävla "mensvärk" fast det är ju växtvärk eftersom livmodern tar ett supersprång nu och växer till sig ännu mera. Men det känns ganska konstigt faktist, man nästan bara går och väntar på att man ska börja blöda men har ju inte haft mens på fyra månader nu så jag måste ju nästan ha vant mig :P
Nästa vecka på torsdag den 3 så är det ultraljud :) Ska bli så jävla kul faktist. Jag vill att den här veckan ska gå fort så jag snart får ligga där och se den lille :) Vi ska även be om att få reda på könet har vi bestämt, så jag hoppas det går att se :)
Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0