17 Maj

Jag håller på och är duktig. Idag så ville jag verkligen rensa och dona bort allt skit vi har och även packa ner sånt skit man inte använder. Så nu är fyra kartonger ner packade och det känns skit bra, förrutom att jag fick så otroligt ont mitt i kaoset och var tvungen att ta en kaffe pause. Jag klagar inte.

Jag har vart så jävla sugen på öl den senaste tiden. Jag fattar inte. Oftast när vi har vart ute i vilsta hos R föräldrar och dom dricker typ 2,8 till maten eller nått men jag är för feg för att dricka med så mycket alkohol. jag har tagit en liten klunk bara. Men nu kom jag på den, jag ska fan sticka ner till systemet och inhandla lite alkoholfria öl :) Då blir Issa nöjd tror jag :) Då kan jag vara med dom stora grabbarna ute i solen och dricka öl ;)
Så det är min plan, men just idag så blir det fortsatt rensning och sen sticka och handla ikväll så vi får hem lite mat :)
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0