5 Mars

Godmorgon
Har nästan precis klivit upp. Vaknade när Rikard kom hem efter sitt natt pass och kände mig för pigg för att somna om, så det var lika bra att gå upp. Känner mig lite konstig idag, har lite konstiga känningar, men det ska nog inte vara någon fara. Förhoppningsvis så är det bara posetivt.

Nu på förmidagen så tänkte jag röja undan lite här hemma och ta mig en dusch.Får vi se om jag hinner ta och plugga lite innan det bär av till skolan vid halv ett tiden. Efter skolan så kanske jag åker ut till skogstorp till Ida Micke och Hampus. Då blir det mys kväll med film och snacks.
Imorgon så ska jag jobba på Harrys, det ska bli kul. Känns verkligen som att jag vart borta för länge nu. Men har ju inte kunnat gjort så mycket åt saken!

Näe nu ska jag ta arslet ur vagnen och köra igång
Ha en bra dag

dsgfas

Kommentarer
Postat av: Camila- Jag designar din blogg♥

Godmorgon♥

2010-03-05 @ 08:52:40
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Alicia

Gud vilken fin header du har:)

Allt bra idag?;)

2010-03-05 @ 09:26:12
URL: http://alieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0