4 Mars

Det har hänt så sjukt mycket på senaste tiden. Jag kan knappt förstå det själv. Men jag överlerver och tar varje dag som den kommer!

Mycket med skolan just nu, har haft ett prov i matte och jag är ganska osäker på om det gick bra eller inte. Det var ju inte under den bästa dagen eller perioden som provet var och jag har väldigt svårt för det över huvudtaget.Men vi får förmodligen svaren imorn.Hoppas på det bästa!
Jag börjar bli riktigt trött på den här vintern nu och verkligen längtar till våren kommer. Jag vill känna den här riktiga vårkänslan och kunna ta härliga promenader i vårsolen och känna vittringen efter sommar.

Det har vart en sjuk månad och det var verkligen inget jag hade förväntat mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta in allt och förstå. Men den bästa medicinen just nu verkar vara att prata om det. Tala ut om vad jag tycker känner och tänker. Jag har världens underbaraste pojkvän som har stått vid min sida genom allt det här och jag verkligen älskar han för allt han gör. För varje dag så känns det bättre! Han är mitt allt. Utan han hade jag nog brutit ihop och vägrat ta mig frammåt! Men sist så fick vi ju någolunda posetiva besked och jag hoppas verkligen och vill verkligen att allt kommer gå bra nu och att det blir som läkaren säger. För jag orkar inte med det här någe mer, jag vill att det ska vara över och att vi kan leva lyckliga och få en underbar framtid ihop.
Rikard är guld värd och jag vill han det bästa och jag vet att även han skulle jubla av lycka om allt blir bra. Och det känns så otroligt tryggt och skönt att vi båda har så stark vilja om det här och att vi är två om det.

Ikväll så tänkte jag sätta mig och plugga inför provet på måndag, om min kropp vill det så att säga. Jag har vart fruktansvärt trött hela dagen och är det fortfarande.Så jag hoppas att jag orkar sitta upp ett tag till iaf och få in lite kunskap om dom olika relegionerna.

Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0