24 Mars

Imorn så är det dax igen för lilla mig att sära på benen i den där fruktansvärt hemska stolen. Har ju aldrig fått någon riktigt bra nyhet när jag legat där så imorn hoppas jag på att jag kommer gå gråtfärdig av lycka därifrån. Men jag vet nästan att allt kommer iaf vara bra med barnet men frågan är ju bara hur det är med det andra. Vad jag har känt dom senaste dagarna så tror jag inte att det kommer vara så bra. Har haft ont fortfarande så det kan ju inte ha försvunnit verkar det som!
Men jag kommer nog överleva allt!
Något som jag inte ha berättat är att om ni visste om hela min resa och historien som har hänt sen jag fick veta att jag var gravid så skulle ni förstå att jag inte velat gjort abort. Och allting verkar fortfarande helt säkert från båda hållen och ingen ångrar någonting än, så det här är något vi verkligen vill och jag hade verkligen inte velat gå igenom en abort efter allt skit fram och tillbaka som har kommit upp! Sjukhuset har vart lite som mitt andra hem sista tiden och det är ju inte heller alls kul, dyrt om inte annat då jag måste betala alla besöken! Men jag gör gärna det så jag får all information om vad som händer och sker för allt har och står ju inte rätt till!

Men annars så är läget ganska bra faktist. Idag så var jag i skolan under lunchen och hade matte, tänkte även sätta mig och köra några sider innan jag somnar. Sen så åkte vi och handla lite som vi behövde. Efter det tog vi en liten tupplur. Men det blev inte så liten som vi tänkt! Jag vaknade halv sju och Rikard börjar jobba sju men ska helst vara på jobbet runt tjugo över sex för att hinna med allt! Så jag slängde mig upp och väckte han och det första han säger var "Åå shiit varför väckte du mig inte tidigare?!" Eeh ursäkta men jag sov faktist också, och jag hade faktist vaknat till tidigare och sagt att han inte skulle försova sig men då har jag ingen aning om vad klockan var! Så han sprang iväg till bilen och jag hoppas han inte blev allt för sen :)

Jag ska nog bara ta det lugnt och sen plugga lite ikväll, det verkar bli min kväll :)
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0