17 Mars

Igår så gick jag äntligen och köpte min glass efter många om och men. Har vart riktigt sugen på det hur länge som helst nu och eftersom jag mådde som jag mådde igår så kände jag att det var väl lika bra att käka det man blev sugen på ist för att käka nått som inte alls faller en i smaken när man mår som man mår. Så det fick bli en glass för 57 kr. Helt galet men jädrans vad god den är och det bästa är ju att den är inte slut än :)

Rikard bestämde sig att inte gå och lägga sig imorse när han kom hem från jobbet. Så för ett litet tag sen så käkade vi tacos, sen hittade jag Rikard sovandes med datan i knät så då passade jag på att sno tillbacka den :)
Funderar faktist på att krypa ner breve han och sova middag, känner mig ganska seg och trött
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0