11 Mars

Sjukt sjukt vad tiden rinner iväg! Nu är iaf bomben släppt och nu är det bara att hoppas på det bästa faktist!
Självklart så kommer jag bli bättre på att upptadera här så det blir som en graviditets blogg så ni också kan förja den.
Allt känns otroligt bra och vi ångrar oss inte en sekund. Lyckligare kan man inte bli.


Idag så har jag vart på skolan på morgonen, det gick fin fint. Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känns som att jag måste sova middag, är jätte trött just nu. Då kanske man kan köra ett ryck sen med städning och plugga.
Imorgon fredag så fyller lilla pappsen år. Och mormor och morfar firar 50 år som gifta så först kl 17:00 så ska mammas sida fira det på någon resturang sen efter det så drar vi vidare till pappsen och käkar smörgåstårta och överlämnar våran underbara ide till present som jag Rikard och Josse har. Sen på lördag så ska jag sitta i entren på o´learys. Det ska bli underbart att komma tillbaka till jobbet igen.

Nu ska jag se vad jag kan komma på och göra :)
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0