25 Juli

Har haft söndags mys heeeela dagen, så otroligt skönt efter en ganska bra jobbhelg . Mycket folk kom trots det dåliga vädret, helt enkelt en bra helg.
Vi var hos barnmorskan i onsdags, fick ju dock boka om så vi fick den tiden då vi helt glömde bort den första tiden som var förra fredagen men det var inga problem :) Alla min värden och prover så super bra ut så jag skulle fortsätta som jag har gjort hittils. Riktigt skönt att höra så nu är det ca två veckor kvar till nästa besök igen :) Om sex dagar är 100 dagar kvar till förlossningen och 14 veckor kvar. Just nu tycker jag tiden börjar gå riktigt sakta igen men det beror nog på för att jag tänker för mycket på det och bara går och lägntar, så nu ska jag försöka komma på andra tankar i några veckor ;)

Såhär ser hjärtegullet ut just nu :)

tretre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0