10 Juli

Ibland suger det verkligen och gå in och kolla på sin egna blogg och se att man verkligen suger på att upptadera. Sorry.

Har precis kommit hem från ett entre pass på Harrys. Ljuvligt. Det finns verkligen idioter till allt och jag måste nog säga att innan jag blev gravid så hade jag ganska bra tålamod för idioter men nu så exploderar jag när dom jävlarna ska hålla på. Men men tur att man inte är gravid hela livet :)

Nu har jag gått in i vecka 23 och nu börjar tiden gå ganska sakta igen, så nu känner jag att jag skulle behöva en lite rusch med veckorna och kanske sitta här i vecka 38 och inte ha fattat vart alla dom veckorna har tagit vägen.
1 september så flyttar vi till en trea på bryggaregatan. Det ska bli Så sjukt skönt och jag längtar verkligen. För när vi har flyttat dit så är det inte långt kvar tills den lille får komma ut till världen :)

Jag måste nog skryta och säga att jag är nog den lyckligaste i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0