9/1 10

Det är lördag och jag är ledig! Underbart! Det innebär att det blir en väldigt blandad och skön dag. Vaknade åtta imorse när hjärtat kom hem, klev upp och käkade frukost med han. Somnade om i någon timme igen. Vaknade jätte pigg gjorde mig iordning och tog en promenad ner till stan i den sköna solen. Traskade runt lite för mig själv,hittade en väska (bra att ha till skolböckerna) Promenad hem och käkade lunch, Satte igång tv:en och det var/är The hills maraton.Överlycklig. Har legat på soffan med kissen hela eftermiddagen och myst och kollat på tv. Tänkte slappa ett litet tag till sen måste jag gå upp och börja göra mig iordning då det vankas utekväll idag :) Jag måste nog säga att hittils har det vart den bästa och skönaste lördagen på länge och jag tror nog allt att jag kommmer fortsätta tycka det inatt, om inte ännu bättre :) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0