6/1 10

Godmorgon. Vaknade av att jag hade nått så fruktansvärt ont i nacken, hur jag än la mig så försvann det inte. Orkade inte med det någe mer så det fick bli att stiga upp och käka frukost. Igår jobbade vi, det var en precis lagom tisdag. Inte alls för mycket folk och inte för lite heller, helt perfa! Idag så ska jag nog bara ta det hyffsat lugnt. Kankse blir en sväng ner till stan sen för att snacka lite skit med Linda! Annars blir det nog en lugn kväll. Imorn gäller det, då blir det av till Komvux för första mötet. Väldigt spännande och roligt :) Nu ska jag ta och roa katten lite ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att höra att det är bra! :) Jag är sjuk just nu, men annars är det rätt så bra, skönt med ett nytt år :)

2010-01-07 @ 22:25:48
URL: http://sandrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0