4/1 2010

Nu har allting bara flugit förbi, den hemska December månaden med MASSOR med födelsedagar, sjukhus, förlossning, julafton, nyår och jobb. Äntligen över! Puuh.
Skönt som bara den tycker jag! Nu kan man verkligen bara mysa ner sig i soffan utan att behöva tänka på tusen saker samtidigt som gör att man blir lite smått tokig.

Lill-Bengan (Benny) Har nu kommit hem och vart här i ca en vecka nu och det funkar förvånadsvärt bra. Han är pigg och glad precis som en liten kattunge ska vara. Har är dessvärre lite förkyld, han hade ögoninflamation innan han kom till oss och det kan leda till att han blir förkyld så han springer runt och nyser och hostar ca tusen gånger om dan. Och jag lovar det bara flyger snor om man är i närheten av hans nysningar! Men han är lika söt för det!

Idag så jobbar R, så det är bara katten och jag hemma. Jag har ju då suttit vid datan med kaffet och spotify i högsta hugg. Har kollat igenom massor med sidor för att försöka hitta böckerna jag ska ha till skolan. Ska nämligen dit första dagen på Torsdag och jag är ganska nervös och det ska bli otroligt kul :)

Försöker också hålla mig vaken så länge jag kan så man sover ut imorn och orkar jobba natten sen! Får väl se hur det går med den saken.
Näe nu ska jag fortsätta mitt sökande

Dom Bästa!

dsgfas


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt du är Issa! Allt bra med dig? :)

2010-01-05 @ 17:00:49
URL: http://sandrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0