29 Januari

Har precis klivit upp ur sängen. vaknade redan vid åtta när Rikard kom hem men låg kvar och pratade lite med han. Så nu sover han som en gris! Idag på förmedagen så har jag inte så mycket inplanerat! Ska väl ta och hoppa in duschen och göra mig iordning lite. Sen blir det att laga lite lunch och klockan ett har jag lektion! Efter det så ska ja hem och väcka hjärtat som sedan ska åka och hämta sin nya bil han har köpt! Och på vägen så skulle han även köpa med sig kina mat! Båda jobbar kväll, jag på O´learys 20:00 och han på Raw 22:00. så det blir att äta och ta en tupplur innan jobbet sen! Imorn så ska vi nog ta en liten sovmorgon och sen tänkte vi inviga bilen med att åka till Ikea och se om vi hittar någe kul! Jag har hittils bara kommit på en sak och det är doftljus. Älskar dom verkligen! Sen så ska vi nog kolla på några snygga lakan till dom nya sängarna! Sen är det jobb igen för bådas del! Söndag så ska vi enbart ta det lugnt och bara vara hemma! Känns som det kommer bli en bra helg! Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0