28 Januari

sitter just nu och försöker plugga. Bråkar med en fruktansvärd mensvärk, en värkande rygg och en helt galen katt som vägrar låta mig vara. Har suttit i tre timmar nu men det känns som att jag inte kommer någon vart men tiden går skit fort. Det blir verkligen att sitta och plugga hela dagen idag, Not fun! Men har verkligen inte så mycket till val just nu! Försöker pigga upp mig med Kiviks färskpressad juice och choklad.Gott men vetefan om det hjälper. I helgen blir det självklart bara jobb och plugg på dagarna. Känns inte som en speciellt rolig helg. Längtar därimot till den 13 då tjejerna kommer hit och käkar och dricker lite! Det är väl dax att ta en kisspaus sen sätta sig och fortsätta med pluggandet, Men undrar lite om det ens är några som läser min blogg, Känns som att jag skriver och skriver men får aldrig någe tecken på att det är folk som läser. Kanske det jag skriver helt enkelt är skit tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser! :D

Har du en digitalkamera? Vore skoj att följa allt med bilder också :)

2010-01-30 @ 19:42:19
URL: http://www.ukura.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0