25 Januari

Har precis vaknat nästan och ätit frukost precis, snart ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig iordning. Hinner jag så ska jag även försöka plugga lite. Har lektion idag kl 15:00, tänkte svänga ner på stan en stund innan det och kolla om jag hittar några snygga lakan till våra sängar. Då vi köpte nya sängar för nån vecka sen men det visade sig att vi har inga matchande/likadana lakan till dom. Så det är något jag ska kolla upp idag! Igår så var det jätte lugnt, jag gjorde inte spec mycket då jag var så jäkla bakis. I veckan har jag inte heller så mycket planerat förrutom skola varje dag förrutom Tisdag. Så jag tar dagarna som dom kommer så får vi se vad som händer. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0